RONASUTRA (from the formal website)

Apakah Ronasutra Mineral Foundation & Powder?
Bedak solekan lengkap yang diperbuat 100% dari bahan galian dan mineral. Ia bebas dari sebarang talkum,pewangi,pengawet,bahan kimia, ekstrak haiwan atau tumbuhan dan juga minyak. Ia berfungsi sebagai `foundation', bedak dan pelindung matahari.

Menaikkan seri dan menyempurnakan wajah anda
Tekstur bedak yang padat, tebal dan `creamy' tetapi halus menghasilkan kemasan/solekan yang semulajadi dan tidak bertepung/bertepek atau melebamkan.

Hanya perlu gunakan sedikit sahaja
Satu sapuan mampu menyembunyikan cela,parut serta kedut halus.Kilauan semulajadi batu galian menampakkan wajah anda yang remaja, segar dan berseri terutamanya jika anda berwajah lesu dan pucat.

Tahan sehingga 16 Jam
Tidak cair, berminyak atau menyumbat pori-pori kulit walaupun dalam cuaca panas atau selepas aktiviti riadah.

Lain dari yang lain!
Formula dan kandungan yang suci, halal dan bebas pewangi. Boleh dipakai pada waktu solat atau ketika menunaikan ibadat Haji/Umrah tanpa sebarang was-was.Boleh dipakai di waktu tidur tanpa menyebabkan pemudaratan pada kulit.Warna-warna dicipta khas untuk kulit Asia (tanpa penggunaan pigmen biru yang lazimnya terdapat dalam bedak solekan lain)

Tiada tarikh luput
Boleh disimpan-pakai sampai bila-bila tanpa rosak atau ditumbuhi kulat.Sesuai untuk semua jenis kulit dan umur. Boleh digunakan oleh perempuan atau lelaki.

Hanya satu produk untuk memenuhi keperluan anda!

0 comments:

Post a Comment